FAQ - Spørgsmål & Svar

Nedenfor finder du svar på de spørgsmål vi oftest bliver stillet her på Tandblegning.dk.
Har du spørgsmål som vi ikke har besvaret nedenfor? Så skriv til os på info@tandblegning.dk

Klik på spørgsmålet for at komme direkte til svaret.

Kan jeg ændre på min bestilling efter godkendelsen?
Ja, selvfølgelig! Vi kan godt ændre på din bestilling. Hvad enten du ønsker at ændre din leveringsadresse, udbytte varer eller andet kan vi hjælpe dig. Du bedes dog kontakte os hurtigst muligt efter at du har bestemt dig for ændringerne. Bemærk at vi kun kan ændre i din bestilling, såfremt den ikke er afsendt fra os - så kontakt os gerne inden 16.30 på bestillingsdagen.
Kan jeg afhente min bestilling på jeres adresse på Frederiksberg?
Ja du kan sagtens afhente dine produkter på adresse Nyvej 17B, 1856 Frederiksberg. Vores kontor er bemandet i hverdagene fra 9.00 - 17.00.
Kan jeg bestille til udlandet?
Ja, du kan sagtens bestille til udlandet. Du kan se den aktuelle pris for forsendelsen når du har valgt landet du ønsker din bestilling sendt til. Bestiller du til et land udenfor EU, vil den danske moms blive fratrukket prisen. Den danske moms er 25%. Dog vil du formentligt blive pålagt at skulle betale modtager landets momssats ved modtagelsen.
Do you ship to foreign countries?
Yes. We do ship to foreign countries. You will be able to see the exact shipping cost in your cart during checkout. Please note, that orders beeing sent to countries outside the European Union, will not be charged the Danish VAT. The Danish VAT is 25%. The VAT will be deducted during checkout. It is possible that you will have to pay local VAT when you get the products in your country.
Jeg har bestilt og betalt, men ikke modtaget en ordrebekræftelse?!
Efter at du har afgivet din bestilling online på Tandblegning.dk bør du kort tid efter modtage en ordrebekræftelse. Denne bekræftelse afsendes automatisk fra vores system indenfor få sekunder.
Hvis du ikke modtager denne, skyldes det formentligt en fejl i den indtastede e-mail adresse. Hvis den udebliver bedes du kontakte os. Bemærk at nogle mailprogrammer kan have fejlplaceret din ordrebekræftelse til f.eks. 'uønsket post' eller 'spam mail'.

Hvis du skulle komme til at slette din ordrebekræftelse, kan du selvfølgelig altid kontakte os og rekvirere en kopi af denne.
Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg? 
- Klik dig igennem vores produkter og klik på det ønskede produkt.
- Klik herefter på 'Læg i kurv' knappen og gå herfra enten til kassen eller find flere produkter vha. kategori muligheden.
- Indtast herefter din adresse og betal sikkert med dit kort.
God fornøjelse
Hvor hurtigt får jeg min bestilling?
Bestiller du på hverdage inden kl. 16:00 afsender vi din pakke samme dag. Efter normale omstændigheder burde du modtage din pakke indenfor 1-2 dage. Vi afsender alle forsendelser med Postdanmark.
Hvad koster det at få tilsendt en bestilling?
På Tandblegning.dk kan vil tilbyde gratis levering til alle adresser i Danmark. 
Kan jeg få sendt min bestilling til min arbejdsplads?
Ja. Det kan for de fleste være en smart og nem løsning, at få sendt deres bestilling til arbejdspladsen. Hvis du ikke er hjemme, når posten kommer ud, slipper du dermed for et besøg på posthuset.
Ønsker du at benytte dig af vores tilbud, om at få sendt din bestilling til arbejdspladsen, skal du blot vælge indtaste firmanavn under checkout.
Hvilken emballage bruger I? 
Vi pakke altid vore kunders forsendelser i en forsvarlig emballage, netop for at sikre at det bestilte er bedst muligt beskyttet og kommer ubeskadiget frem til dig. Vi sender derfor alle pakker i boblekuverter der beskytter indholdet. 
Hvor kommer min pakke hen hvis jeg ikke er hjemme på leverindstidspunktet?
Hvis du ikke er hjemme eller tilstede på den oplyste leveringsadresse, vil postbuddet tage pakken med tilbage på dit lokale posthus. Postbuddet brude lægge en seddel i din postkasse vedr. dette.
Bemærk at din bestilling, jvnf. Postdanmarks interne regler, kun ligger på posthuset i 7 dage - hvorefter den sendes retur til os.
Kan jeg følge min bestilling?
Ja. Du vil løbende blive informeret via. e-mail med oplysninger om din bestillings status i vores system.
Du skal selvfølgelig også altid være velkommen til at kontakte os, så vil vi være dig behjælpelig med en status på din bestilling.
Der er gået 1-2 dage og jeg har ikke modtaget min pakke?!
Er din ordre ikke ankommet, i løbet af 1-2 hverdage, bedes du kontakte dit lokale posthus. De kan fortælle dig om de evt. har en pakke liggende til dig. Vi oplever desværre ofte at postbuddet har glemt at lægge en afhentningsseddel i modtagers postkasse.
Ligger din pakke ikke til afhentning på posthuset bedes du kontakte os hurtigst muligt, hvorefter vi vil undersøge og evt. efterlyse pakken hos Postdanmark.

Udeblivelse af pakker skyldes ofte:
- Forkert navn på postkassen ifht. navnet, som er oplyst ved bestilling.
- Mangelfuld adresse. Hvis der mangler at blive oplyst husnummer, etage og/eller sideangivelse.

Uanset årsagen til pakkens udeblivelse finder vi selvfølgelig en løsning. 
Der mangler noget i min forsendelse?!
Hvis der mangler et produkt eller flere i din forsendelse ligger fejlen højst sandsynligt på vores side. Kontakt os hurtigst muligt, således at vi kan få eftersendt de manglende produkter til dig. Dette sker selvfølgelig uden beregning.  
Der er en fejl på mit produkt, hvad gør jeg?
 Skulle du mod forventning opleve fejl eller mangler ved dit produkt, så kontakt os hurtigst muligt så vi kan udbedre fejlen. Dette sker selvfølgelig uden beregning.
Kan jeg fortryde en bestilling?
Ja. Du kan fortryde dit køb på flere måder:
- Har du netop bestilt og ønsker at annullere din bestilling, skal du hurtigst muligt tage kontakt til os.
- Du kan nægte at modtage pakke med postomdelingen. Pakken vil herefter automatisk blive sendt retur til os.
- Hvis du har modtaget pakken og har fortrudt dit køb, sender du blot bestillingen retur til os. Vedlæg gerne en seddel med dit ordrenummer og besked om at du har fortrudt dit køb. Beløbet du har betalt ved bestillingen vil blive refunderet til dit betalingskort indenfor få dage. Du skal dog ifølge dansk lov selv betale for fragten forbundet med returneringen.
Kan jeg få pengene tilbage?
Ja. Hos Tandblegning.dk kan du altid få pengene tilbage - vi har nemlig fuld 14 dages returret. Varen skal blot tilbagesendes i samme stand som den havde ved modtagelsen, hvilket vil sige i ubrudt emballage. Vi refunderer det fulde fakturabeløb - såfremt at hele ordren annulleres. Tilbagesendes kun en del af ordren, vil du kun få refunderet beløbet for dette produkt.
Bemærk at produkter hvor forseglingen er brudt ikke tages retur. Du skal selv afholde returforsendelsen.
Hvad mener I med 14 dages returret?
Du har hos Tandblegning.dk 14 dages returret. Hvis du har købt et produkt og fortryder dig køb kan du blot sende produktet retur til os igen. Du har med andre ord 14 dages fuld returret.
Bemærk at produkter hvor forseglingen er brudt ikke tages retur. Du skal selv afholde returforsendelsen.
Jeg har købt et forkert produkt, kan det byttes?
Ja. Du kan selvfølgelig få ombyttet et produkt hvis du er kommet til at bestille et forkert eller ønsker et andet istedet. Vi betaler for fremsendelse af de nye produkter.
Bemærk at produkter hvor forseglingen er brudt ikke tages retur. Du skal selv afholde returforsendelsen.
Sælger I originale produkter?
Ja. Alle produkterne du finder på Tandblegning.dk er selvfølgelig 100% originale. Vi køber produkterne direkte fra producenten eller fra certificerede forhandlere.
Hvem står bag Tandblegning.dk?
Tandblegning.dk er ejet af Tandblegning Danmark som er registret med følgende CVR-Nr: 33745591.

Vores adresse er:
Tandblegning Danmark
Nyvej 17B
1851 Frederiksberg
Hvor kommer produkterne fra?
Produkterne du kan købe online på Tandblegning.dk kommer direkte fra de fabrikker vi samarbejder med. Med vores konstante flow af varer ind og ud af vores lager, er du derfor altid sikret nyproducerede varer.
Hvordan opbevarer i produkterne?
Alle produkter opbevares korrekt og tempereret på vores palle- og pluklager.
Kan jeg ringe til jer?
Ja, det kan du tro. Du kan ringe til os på tlf: 50 47 08 70 på hverdage mellem 10 og 17.
Alternativt skal du også være velkommen til at sende os en mail på info@tandblegning.dk, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

Uanset måden du vælger at kontakte os på, vil vi bede dig notere dit ordrenummer, så vi kan give dig den bedst mulige hjælp.
Kan jeg skrive til jer?
Ja! Du kan altid skrive til os en mail på info@tandblegning.dk.

Uanset kontaktformen bedes du medsende dit ordrenummer, så vi kan give dig den bedst mulige hjælp.
Hvad er jeres adresse?
Vores adresse er: Tandblegning.dk, Nyvej 17B, 1851 Frederiksberg C, Danmark.